سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

گم شده


fql78kyhte1t09hrt833.jpg

آی ای رهگذران

کسی از گم شده ی من

خبری دارد هان؟

 

واپسین لحظه ی عمر

در زمین

من پی گوهر گم گشته خود

خم شده ام

 

پی بذر ی که در ان ریخته ام

انتظار ثمری داشته ام

توشه اندوخته ای

 

حاصلش  کو؟

 کجاست؟

 

 

 


نظرات 48 + ارسال نظر
شنگین کلک جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://shang.blogsky.com

ساقه ها را بریدند
ریشه ها را نمک سود کردند
با همه ، این هیاهو
جهلشان جاودان بود
زانکه بی ریشه پاک
در دل خاک شیرین
نهان بود
(حمزه موسوی پور)
به امید یافتن گمشده ها

شنگ عزیزم
سپاسگزار احسالس صمیمانه و شعری زیبا

که ما نیز به خیل گمشده گان می پیوندیم بی هیچ مایه ای

شکلات تلخ جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.mahemany.blogfa.com/

درود ...
حرف نداشت، هم عکس زیبایی و هم شعر زیباتری رو انتخاب کردید، دست مریزاد، همیشه بهش فکر میکنم، فقط آرزو میکنم خدا پیریه باعزت و آبرو به همه بده ...
س س سردم شده ...

درود بر تو نازنین
بله ادمی به نیکنامی و کامروا رهل اقامت افکند

ممنونم از همراهیت

ستوده جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

وای چه زیبا سروده اید استاد
مخصوصا این جمله اش که من خیلی دوستش دارم
آی ای رهگذران

کسی از گم شده ی من

خبری دارد هان؟
قلمتان پر بار وتنتان سلامت باد

سلام و هزاران درو بر تو ستوده ی عزیز

ممنونم از نظر لطفت

شاد باشی و سربلند

نازنین جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://rainy1989.blogsky.com

کاش همه بذرهایی که در زندگی میکاشتیم ثمری داشت
اما دریغ...

دروووود استاد
خیلی زیبا بود مثل همیشه و اثر گذار
امیدوارم هیچ وقت گم شده ای نداشته باشید

سلام نازنین جان

دلت پرامید و همیشه به شادی باد

مهریار جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ



در چمنزاری سخت و جانفرسا
سخت می کوشد مرد فلاحی
از برای نان
تا کند سیر خلق پریشان را
آب نبود گندم مرد را

ابراهیم ناصری مقدم

در مزرعه ی دلم ببین مهر تو را می کارم
کوشا شده ام . به عشق خود می بالم

آبی اگرم نبود در مزرعه باکی نی(نیست)
بااشک بگویمت که دوستت دارم


(کوروش)
فی البداهه تقدیم به تو

عسل شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ http://abip51.blogfa.com/

سلام بابادلم گرفت

سلام به روی ماهت نازنیم

چرا عزیزم عسل مهربان
دلت دریایی باشه
وهمیشه خروشان شادی


بهار مامان امیر شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ http://oribad.blogfa.com

سلام..
همه ما گمشده ایی داریم اینطور نیست؟

سلام بهار عزیز
منم فکر می کنم همه انسانها گمشده دارند

ممنونم از اینکه میدانی و با سوال مارا هم آگاه می کنی

شکیبا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام بر شما

شاید شعر شما مصداقی برای همان آیه قرآنه که میگه همه ی انسانها در ضرر و زیان هستند...

همه ی ما دایم در پی گمشده ای هستیم و تا عمر داریم به دنبال اوییم و چون نمی یابیمش خسته از جستجوی بی حاصلیم....

اما من فکر میکنم شاید این گمشده ی آدم خدایش باشد که اگر او را بیابد تمام لحظه های زندگیش رنگ تازگی و طراوت واقعی میگیره

شاد و خوش باشید

سلام بر شکیبای عزیز

خوشحالم که هریک از عزیزان برداشت هایی متفاوت دارند

و برایم اموزنده و پر تجربه است

ممنونم عزیز

پرنیان شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ق.ظ

تنها خاطرات باقیمانده از دوست داشتنها و عشقهاست که لبخندی بر لبهای خسته و پیر آدمی می نشاند . مابقی هیچ است ... هیچ.

درود بر پرنیان خیال

درست است عزیز
مابقی هیچ است و هیچ

سپیده شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://www.moonlightshadow.blogfa.com

گمشده من قطره اشکیست که بی پروا آمد ورفت
بی صدا آهی کشید
بی صدا صورتم را از گرمای غصه ها رهایی داد
کو
کجاست
نمیدانم

اری کس ندانست که
کو و کجا گمشده ما راست
که مرغی شده افسانه ای سیمرغی که شاید قاف نیز ماوایش نباشد

آسمان شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ق.ظ

به آنجا رسیده ام که میدانم دنیا مال خودش نیست

و من مال خودم نیستم

من زندگیم را برای کسه دیگری زندگی کردم

که نمی دانم کیست

****

شعر زیبا و تاثیر گذاری بود استاد

پاینده باشید!

آسمان عزیز

مرا همیشه شرمسار چشم رنجه ات می کنی با
این نوشتار ساسر زیایی

ممنونم مهربان

قندک شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام و درود بر کوروش خوشدل عزیز. فدایت شوم گویا کاشت را بدرستی انجام داده اما داشت را فراموش کرده ای و مورها بذرهایت را همگی به یغما برده اند.لطفا دوباره و با دقت بکار و بدار.

فدای مهربانی تو نازنین
کاشت وداشت را جان مایه کردیم

برداشت از ما نبود

اگر عمری به زمین بود

هزاران درود بر تو

قمارباز شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ http://http://tangobaazadi.persianblog.ir/

در سنگلاخ زندگی گم شده ام پیدا نمی کنم خود را ندیده ای مرا

سلام استاد دستت درد نکنه شعر قشنگی بود پست قبلی هم حرف نداشت خدا پدرش رو بیامرزه باز اون...

کولیان رهکذرانند ورنه زبان اشاره را هم می فهمنند. تنها به زبان اواز بلدند حرف دل بکویند. شاید به همین دلیل تنهایند
(کوروش)

سلام بر تو مهربان
با سبد سبد گلهای ارغوانی مهر تقدیم تو باد

بهار شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.aziizom.blogfa.com

تو هم گمشده داری؟؟؟عالی بود وبت.خوشحال میشم بهم سر بزنی.

کس را بی گم شده ندیدم بهار عزیز

ممنون میزبانیت

امید شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

پیدا کردید استاد
به ما هم نشانی اش را بدهید

هم کو و هم کجایش را گم کرده ایم

ما درپی آرمان های خود بودیم عزیز دل
اگرچه گاهی نومید شدیم

ولی هرگز بی امید زندگی نکردیم

پاینده باشی

ستوده شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام استاد عزیز.
شما هنوز در پی ان رهگذرید من که خیلی وقته قیدش را زدم
عیدتون مبارک استاد عزیز

درود بر تو
همیشه ستوده

ممنونم
من هم برایت آرزوی همیشه شادی دارم عزیز

نگین شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

شعر تاثیرگذاری بود و مثه همیشه زیبا
اینم جزو اون دسته ای بود که بیشتر از بقیه شعراتون دوست داشتم

سلام نگین جان

خوشحالم که به دلت نشست

ممنون مهر همیشه گی ات


کوروش شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.belisa.blogfa.com

درووود برآقا کوروش مر۳۰

وزن وآهنگش مشکل نداره؟

درود بر کوروش نازنین
با چند بار خوانی می شود پی به نقصان یا زیادت برد

شاد باشی عزیز

غریبه ای عاشق شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://strange1.blogfa.com/

این روزها هر رهگذری
در کوچه ی تو آدرس گم می کند
پنجره را باز کن
باران راه را به او نشان خواهد داد

حنجره ی بریده مرغ عشق را
مگردم مسیحایی پروا ز باید
تا باز خاطره ی سخن گفتن
با ماه و ستاره را
این بار
به زبان بی تکیه گاهان
در سپیده دم نگاه مهر
و در گهواره ی امید
ترمیمی دوباره باشد
(کوروش)

ویس شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

همه می گوییم ای هیچ برهیچ مپیچ.اما در عمل چنان غرق نوسانات کسل کننده روزمرگی هستیم که بر بطالت می گذرانیم بقیه اش را.

اینجا یک زندان
با هزاران زندان بان
بیگانه اند
بامن و زبان ِ من
اینجا کسی مرا به هویتم
نمی شناسد.
خدایم را به زبانم
حق ندارم صدا کنم
باورم را
لباسم را
به رنگ بی ذوقیشان رنگ میگنند .
دلم گرفت ازین حصار بلند
ازین باروهای از باور ساحته ی جهل
فریادم را چه شد؟
زندانبان در بدو ورود از من گرفت
کسی از گمشده ی من
خبریش هست؟

عسل یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://abip51.blogfa.com/

مژده ای دل که شب نیمه شعبان آمد

بر تن مرده و بی جان جهان جان آمد

بانگ تکبیر نگردرهمه عالم بر پاست

همه گویند مگر جلوه یزدان آمد

اززمین نوربه بالا رود امشب زیرا

نور خورشید امامت همه تابان آمد

قائم آل محمد (عج)گل گلزار رسول

حجه بن الحسن (عج)آن مظهر ایمان آمد

اینجا یک زندان
با هزاران زندان بان
بیگانه اند
بامن و زبان ِ من
اینجا کسی مرا به هویتم
نمی شناسد.
خدایم را به زبانم
حق ندارم صدا کنم
باورم را
لباسم را
به رنگ بی ذوقیشان رنگ میگنند .
دلم گرفت ازین حصار بلند
ازین باروهای از باور ساحته ی جهل
فریادم را چه شد؟
زندانبان در بدو ورود از من گرفت
کسی از گمشده ی من
خبریش هست؟

زینب بانو یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام خوبید
خیلی خستم
داشتم امیدوار میشدم که نشد
باختم
زندگیمو باختم هر چند من نباختم ولی عمرم رفت
کم اوردم
سکوتمو شکستم

سلام بر بانو مهرقلم
ممنونم
امیدوارم هیچوقت دلخسته ات نبینم

اینگونه نا امید نگو .هر گاه دل خش افتاده قلم را برای مرمت به کار انداز
انگاه خواهی دید معجزه را

باران یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ق.ظ http://paieze89.blogfa.com

سلام و شب خوش استاد
عید شما مبارک..[لبخند]

درودبر تو بوی باران بهاری
روزگار تو نیز خوش و به شادی باد

sambad یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.sambad999.blogfa.com

AAAAAAAPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAMMMMMMMM

خوشششششششششششششششحالم

امید یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

عیدت مبارک استاد

درود بر تو عزیزم

روزگارت همیشه به کام

امید یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

با تیریک عید
استاد تقدیم به شما

غایب از چشمی که پیدایت کنیم
بوسه بر دستان و سیمایت کنیم
دست ما را از دعا کوتاه نیست
جلوه فرما ! تا به سر جایت کنیم

غایب از چشم شدی در دل من جا داری
یک دل سنگ ولی قامت زیبا داری
غایت حیله ای و آفت دلها داری
وین عجبزشتی دل، نیکی سیما داری
تو خودت قتدی ،عسلها که هویدا داری
تلخ وش گشته و دل را به تو سوده داری
بس کن این شیوه ی مذموم که پیدا داری
نکندباز قصد قتال من و این ما داری

ببخشید امید عزیز که در این چند بیت
مخاطبم تو نبودی

مینا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://minasebt.blogfa.com

سلام کوروش خان
چی کاشتیم چی از اب در اومد
ای داد از عمر رفته

درود بر تو مینای عزیز

امید که آینده گان چنین نگویندو به ما افتخار کنند

شکیبا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://fmagh.blogfa.com

مرسی خسیسم!!!
تفلد شما کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام به روی ماهت عزیز
دیگه حساب سال و ماه عمر ار دستم خارج شده
ممنونم

کوروش یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ http://shabeakhar.blogsky.com

سلام.اگه اجازه بدین می خوام شما رو لینک کنم.اجازه میدین؟

سلام کوروش عزیزم
از لطفت بسیار سپاسگزارم نازنین
اگرتمایل به تبادل لینک
تداوم دوستی ها و یار و تکیه گاه بودن وادامه این راه را در کنار هم بودن استن
باعث شادی و شعف است

شاد باش و شادزی
ه شادی دشمن ِ دشمن ایران زمین است

مسافر یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام با تاخیر
امیدوارم گمشده پیدا شود
گمشده گرانبهایی دارید ... مخلصانه در پی یافتنش باشید

نمی گویم گمشدگی ... نمی گویم غریبگی
باید برگردم ... جایی چیزی جامانده
کسی مسیر برگشت را می داند؟ از کدام طرف ... حیرانی ام را پایان دهید! کمکم کنید

عیدتان مبارک

سلام بر تو نازنین
که بوی خوش امیدی و اینگونه می پرسی
راه بی بازگشت است
بی پایان نیست
ولی پرپیچ و خم است
ما هر در یک در وادی حیرانی افتاده ایم
و این وادی را دیگری در راه است
ما خود موعود خودیم
اگر همتی بود
اگرچه دروغی بیش نیست
آب خوردن میشی و گرگی افسانه است که طبیعت آنان است
ادمی را نباید که گرگ طینت
که ادمیان میش پندارد

ما خود موعودیم

نازنین یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://rainy1989.blogsky.com

سلام استاد
عیدتون مبارک باشه
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

درود بر تو نازنین گل باغ وبلاگستان

ممنونم عزیزم

امیدوارم زندگین همیشه به شادی و سرور بگذرد

کنگان طنز یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام.حاصل عمر به جز حسرت نیست

درود بر تو نازنین

امید شادی حاصل عمرت باشد

ziba یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

کوروش جان از پیری و شکست نگید هااااااااااااااااا
دلمون میگیره

هرچند نوشته هاتون از بس دلنشینو و دوست داشتنیه که حتی موضوعهای غمگینشم برای ما دل شاد کنندس


فقط از خدا میخوام الان که جووونم کمکم کنه تا بتونم چیزی برای عاقبت این دنیا و اون دنیام ذخیره کنم

داادااشی کوروش خیلی آآقاایی به مووووووووووووولا

سلام بر آبجی گلم
گل زیبای بی خار

ممنون لطف تو نازنینم
چه کنم
که
شادی ها کم پهنا و غمها گسترده بال است

شاد باشی و همیشه به شادی گذران عمر کنی


ziba یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

فداتون شم

پاینده باشی آبجی گلم

میترا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

سلااااام. من اومدم

خیلی زیبا بودایشالا همه گمشده هاشونو پیدا کنن

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام میترا جان

کجائی خانمی؟

میدونی چند وقت ندیدمت!!!!!!!!!!!!!


خوش آمدی عزیز

فرخ دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

تلخ بود و شیرین . . . عبرت آموز و عمیق ... موجز و خواستنی!
ممنون با آن تصویر زیبایی که برگزیدی و در این قاب گنجاندی!

درود بر فرخ عزیزو زیباگوی مهربان

ارادتمند شما

مسافر دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

و ای کاش بازگشتی داشت
اما این راه که می بینم پایانش زیاد دور نیست.
شاید برایم دشوارتر باشد ... اما پایانی دارد.

و پیرزنِ خمیده به روشنی انتهای راه را می بیند ...
گوش کن ! صدای نفس هایش را می شنوی ؟ کند و خسته
این صدای یک به انتها رسیده نیست؟

مهم نیست پایان راه کجاست ... کاش بی راهه نروم

سپاسگزار شما ... امید دلتان همیشه پرفروغ و پابرجا

جاودانه شد
اندوه دل ِ ما
بسکه نیامدش رهگذار امید


درود بر تو که دوست تر داری مسافر بمانی
و مارا بی نصیب گلهای نسترن باغ مهربانی

سیما دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ق.ظ http://www.asheghezendegi23.blogfa.com

___$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
__سلام سلام____$$$$$$$$$$$
_____من اومدم___$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
_________________$$____$$_$$$$$
________________$$$$$___$$$$$$$
اپ کردماااا____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__بدوبیا__$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__منتظرتم دیرنکنی___$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
وبلاگ خوبی دارین.شعر قشنگی بود.
به منم سر بزنید.خوشحال میشم.
اگر با تبادل لینک موافقی منو به اسم تنهاترین تنها لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم.

درود بر تو سیمای نازنین

سپاسگزار چـــــــــــــــــــــــــــــشم رنجه ات

امیدوارم شاد باشی و سلامت

وبلاگ زیبایی داری
به سعادتی عنقریب
بیشتر بهر خواهم برد

امید که سیمرغ شادی را نصیب بری

ر ف ی ق دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ http://www.khoneyekhiyali.bloogsky.com

سلام بر استاد عزیزم
خورشید بر جای خویش ایستاده است ...
امید سرزده است و ...
درخت انتظارت به میوه نشسته است ...
اکنون زندگی ات روشنی یافته است و ...
فقط مانده عشق را مجال شکفتن و امید را رخصت سر بر آوردن و رخ نمودن بدهی ُ انگاه بذری که کاشتی از محاق زمین سربر آورده و ثمر می دهد ...

درود های فراوان به مهربان یاور

دلتنگت بودم اینگونه به مهر نواختیم
سپاسگزار محبتت
با نوشتاری سرشار احساس و اندیشه
که جز این انتظار نمی رفت

پاینده باشی
که شفقت رفاقتت را همچنان آرزومندم

سیما دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.asheghezendegi23.blogfa.com

سلام
ممنونم آقا کوروش
من شما رو لینک کردم.

سلام سیما جان

به جمع یارانم پیوند داده شدی
به امید ادامه دوستی ها

عسل دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://abip51.blogfa.com/

فرداست که زیر بارش تند تگرگ

نه ساقه به جا بمانَد از ما و نه برگ

القصه چنین که خواب ما سنگین است

بــیـدار نمی شـویم الا با مرگ

عکسی از تو ندارم ولی با هر لحظه ،لحظه خاطراتت ،آلبومی درست کرده ام . که شب تا به صبح مشغول ورق زدنش می شوم(کوروش)


eli دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

درود
چه نام زیبایی/نام اصیل ایرانی
وبلاگ زیبایی دارید.برایتان آرزوی موفقیت وشادکامی میکنم

درود بر تو عزیز

اینجا با حضور شما مهربانان
رونقی هم به مهر خواهد گرفت

ممنونم از چشم رنجه ات

بارونی ها دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ http://baruniha.persianblog.ir

ممنون از نظر زیباتون
عکس و نوشته این پستتو واقعا آدم رو تحت تاثیر قرار میده
موفق باشی دوست عزیز

؛غریبه دیروز.دوست امروز.فراموش شده فردا؛

درود بر نازنین ِ همراه

سپاس دار مهرتم

خاطره دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com

آنچه من وتو کاشته ایم....
شاید در فصل خزان بار دهد
شاید به سرشک اشکی٬ خرمن درد
به یکباره تمنای وجودم ببرد

شما با مطالب زیبایتان باعث می شوید این احساس نم خورده ام بوی شعر بگیرد ممنون از گفتارهای زیبایتان استاد

خاطره ی عزیز
این باعث بسی سعادت است
که دلنوشته های بی مقدار من
غلیان احساس کند

ممنونم عزیز

دانیال دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.manoto-baham.mihanblog.com

دروود
سلام استاد اپ هستیم بیا اصلا هم حوصله نداریم بدرود

درود دانیال عزیز

ممنون ازین دعوت عجیبت

بدرود نازنین

مهریار دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ

تقدیم به او که تمام لحظاتم گشت...

هر روز که می گذرد
عشقم به تو رنگ و بویی دیگر می گیرد
هر روز طلایی تر و معطر تر
به آتش می نگرم
در شعله های آتش
من و تو را می بینم
که سینه به سینه
می سوزیم و می رقصیم
به چشمانت می نگرم
ناگاه ترسی بر وجودم مستولی می گردد
ترسی که مرا از خواب خوش با تو بودن
بیدار کند
نه
بگذارید بخوابم
کاش هیچگاه از این خواب طلایی
بیدار نشوم
نفس هایم به شماره می افتد
رنگ بر رخساره ندارم
دستانم را در دستانت
گره کرده ای
و پیشانی ام را به پیشانی ات چسباندی
آه خدای من
لحظاتی چنین ناب
پرشور
با احساس
و عاشقانه را
هیچگاه نداشته ام
اما اکنون
می دانم
عشق چیست
احساس چیست
کاش می بوسیدمت
تا در حسرت آن
سال ها خود را ملامت نکنم
من
بودن با تو را دوست دارم
حتی در خواب
حتی در خیال
ای عشق آرزوهایم
ای عشق جلودانه ام
دوستت دارم
تا بی نهایت.......

نفس که میرود
به گرما عشق
بازدمی دارد
آآتشناک
که اگر باز نداریش
بسوزاند

سینه ای که در آن
شرحی از عاشقی نهان دارد
از شرحه شرحه های آن
می شود داستانها سرود

روز را گنگ ومات
و شب را پریش و بی خواب
سر می کنم
بیاد یکدم
سر بر شانه ام گذاری
سر بر سینه ات گذارم
با نفسم شرح هجر پیش گویم
بادمت گرمای عشق
و آتش وصال را
در تنم بیفروزی

شعله ور شویم
خاموش

آبرنگ دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://kaghazerangi.blogfa.com

سلام استاد گرامی
خواندمتان با علاقه اما استاد با اجازتون نقدی دارم،احساس می کنم/هان/در قسمت اول حالت هجومی دارد لطافت شعر را مهو میکند،اینگونه نیست؟؟
برقرارباشید.

دزود بر بانو قلم و احساس

هان
هجومی نه

تاکیدی است
و حقیر نیز تعمدی بر تاکید داشتم

ممنونم که مرا با نقد کنجکاوانه و زیبایت همراهی می کنی

از این همه سپاسگزارم

نیلوفر سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://ensan8707.blogfa.com

درود

کوروش جان !

مسافرت بودم .... اما سفر چند روزه .... که مشخص بود ...

اما سفر عمر ...؟؟!!! با بازی های روزگار ..... چه بی خبر ....

چه بی صدا

می بلعد .... لحظه هایمان را ...

افسانه ی عشق را بر دیواره ی آثار باستانی نوشتند. هر که دید . گفت:قصه ی زندگی من است.


(کوروش)

درود بر تو نیلوفر عزیزم

سپاس از اینهمه مهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد