سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی
سخن کوروش  نادرخانی

سخن کوروش نادرخانی

زمزمه های ادبی کوروش نادزخانی

فقط خسته ام

خسته ام

v3cipmi4ykd04e49oac3.jpg


خسته ام

ازبال بال زدن های بیهوده ام
در انزوای باد و طوفان
فصل هایی که گویی قرن ها
کوه به کوه
و فاصله هایی که پر شده از دشت

آمدم و آمدم
رنجور و زرد
شکسته
تکیده
......
بگذار نفسی تازه کنم از را ه بس دراز
شایدم اگر رمقی به جان ِ بی جان بود
مسافرباشم .
اگر می شنوی صدای بی صدای ِ من
بگذار دمی بیاسایم .
که فریادِ بی صدایم گوید:
فقط خسته ام

(کوروش نادرخانی)

نظرات 2 + ارسال نظر
امید گرمکی چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

سلام استاد
منم خسته ام
نه فقط من
که همه خسته اند
چقدر این راه طولانی شده است!

درود بر تو امید دلم
تو دیگر تکیه گاه مهر باش و کم نیار که
امید گستری ات اندکی ناملایمات را سبک می کند

خاطره یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ق.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام
کاش خودم را جایی جا بگذارم و برگردم ببینم نیستم
خستگی ها تمامی ندارد ..برایتان نیروی مضاعف از خداوند خواستارم
پاینده باشید

درود بر تو مهربانم و سپاس لطف همیشه ات
برای شادی یلدایی آرزومندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد